8 juli 2012

Sjukt däven.. 

Det vill säga, jag hittar ingen ork till någonting. Har jobbat även idag och är inte ledig förens på torsdag. Åkte sedan direkt till stallet, Gnistas sommarvila är nu slut så vi tog oss en härlig skrittur i regnet! Underbart att sitta på hästryggen igen ♥


Tror faktiskt att Gnista tyckte det var lite skönt att få röra på sig igen! Får se om hon känns lika possitiv när det är dags att jobba på banan hihi

Gustav njuter fortfarande av sitt sommarlov och han år nog ha det fram tills efter Falsterbo faktiskt! Det är han fan värd ;) haha nae men jag jobbar så sjukt mycket nu och jag känner att min kropp behöver lite vila.


Hur som, idag vill alla umgås, precis som varje dag sedan jag flyttade in till stan! Tror dock att det blir jag, How I met your mother, ostbågar och pepsi ikväll. Tror inte jag orkar resa mig från soffan faktiskt.. Även fast jag älskar mina underbara vänner OCH pojkvän så är jag löjligt seg och trött idag.. Hur som, bjuder faktiskt på lite lägenhetsbilder, även fast de inte är klart! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

var har du köpt det bruna tränset ? :)

Svar: Dyón tränset? Falsterbo Horse Show förra året i Skaras monter :)
tessklintestam

2012-07-08 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback