9 juli 2012

Ännu en dag som gått, börjar vänja mig med att bo själv faktiskt.

Blev jobb 9.30 - 19.30 idag, hade tänkt att ta stallet innan jobbet, men kunde inte sova igårkväll så orkade faktiskt inte gå upp när klockan ringde så tidigt imorse. Gick bra på jobbet, sjukt varmt bara plus att jag har haft en extrem huvudvärk hela dagen.

Blev sedan stallet direkt efter jobbet. Gnista fick sig ett superkort pass i paddocken. Började nämligen åska, blixtra och regna lagom tills jag skulle rida. Blev iallafall lite skrittjobb och lite jogging innan jag gav upp. Hon kändes relativt fin faktiskt! För att ha vilat i över en vecka så trodde jag faktiskt att det skulle vara värre :) Fina ponnyhäst!




Åkte sedan vidare till Gustav och kollade till honom i sommarhagen. Han var inte det minsta intresserad utav mig, sjukt taskigt faktiskt :( Men som tur va så såg han ut att må bra! Magen har blivit rund och go och det känns bra inom mig att veta att han får vara "häst" ett tag. Men som jag längtar efter att få sitta på hans rygg igen!


Väl hemma i min lilla lya har jag ägnat mig åt att laga mat, nu ska jag sova. Sjukt trött och behöver all sömn jag kan få! Imorgon blir det jobb, samma tid som idag. Tänkte jag skulle försöka hinna med stallet innan så jag får vara "ledig" på kvällen. Puss o kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback