Lördag

Mår lite som jag förtjänar idag så att säga.. Kent igår var helt jävla amazing! Jag älskar Kent och spelningen var precis som jag hade hoppats :) Tänkte bara klargöra en sak som folk tydligen inte förstod. SJÄLVKLART kommer jag att sakna Stall Fursta nu när vi flyttar nästa vecka. Tycker om människorna otroligt mycket (vilket jag trodde dom visste), samt att de har varit så skönt att Gustav har mått bra! Sa precis när jag flyttade till Fursta att "här kommer ja alltid vilja stå" och så är de nog, men jag orkar inte sitta o åka till två olika stall o jag kan inte vänta i flera månader på en ledig stallplats.. tyvärr! Så ville bara klargöra de att ja kommer sakna Fursta o människorna där supermycket! Nä, nu ska jag slappa i soffan. Tror tyvärr inte de blir så mycket bloggning för min del just nu. :) ni får stå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback