Måndag

Så sjukt jävla sönderstressad, vet verkligen inte hur jag ska hinna med allting som ska göras!
 
En dag som denna finns det inga ord för hur mycket jag saknar dig. Ord för hur mycket jag behöver dig.. Mitt finaste hjärta, jag hoppas du har det bra där du är ♥
 
 
 
 
Idag känner jag mig enormt sliten och stressad. Har inte koll på mycket runt omkring mig just nu heller, känner mig så sjukt jävla virrig. Hästarna vilar idag, finns ingen mening med att rida när koncentrationen inte finns där överhuvudtaget. Försöker istället ladda om för jobb till 19.15 ikväll. Tror min kropp längtar efter lite ledigt just nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det känns bättre snart :)

Svar: tack, de hoppas jag med!
tessklintestam

2012-07-30 @ 11:00:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej! Du får inte glömma att andas bara! :) Tänkte, kan du inte skriva ett inlägg om era sadlar på hööks. Om ni har någon form av utprovning eller om man får låna hem en sadel om man ska köpa. Kan ju vara svårt att veta hur den ligger på hästen utan att prova. Kram Jennifer

Svar: ska försöka hinna med de :)
tessklintestam

2012-07-30 @ 18:04:39
Postat av: Caroline

Har själv jobbat som tusan senaste veckan. Men nu har jag lite ledigt ett par dagar! Hoppas du hinner ta det lite lungt snart, inte bra att känna stress hela tiden. Sköt om dig! Kram

Svar: tack!
tessklintestam

2012-07-30 @ 19:34:41
URL: http://littleworldof.blogg.se
Postat av: Jessie

Har hört att om man står på huvudet i nån minut ska de ge samma effekt som att sova middag, vet inte om det funkar men kanske är värt ett försök om du ä trött:p btw din blog ä superbra , skulle sagt de idag när jag handlade grimman av dig men ja glömde:) hade toppen

Svar: tror jag skippar o stå på huvudet :p men tack!
tessklintestam

2012-07-30 @ 20:16:48
Postat av: Rebecka Wärnström

Men då :(
Var rädd om dig!

Svar: tack rebecka!
tessklintestam

2012-07-30 @ 22:05:28
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra Jeppsson

Hej Tess! Såg att du kommenterat bilderna på min häst på fridaelmlund.blogg.se.
Hon är ett lettiskt halvblod efter Leidags - Gershwin - Allegro :)

Svar: tack för svar! jättefin :)
tessklintestam

2012-07-31 @ 14:20:03
URL: http://skeckryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback