sista juli

Tack mina fina vänner för att ni finns där för mig när det är lite jobbigt, all kärlek till er ♥

Nu äntligen är jag ledig i två dagar, min kropp behöver verkligen detta. Trots att dessa två dagar kommer att vara allt annat än lugna så känns det ändå skönt att veta att man är ledig. Imorgon flyttar hästarna till Resebro! Har massor som ska göras innan det, har inte packat än. Båda hästarna ska badas och friseras så de ser någelunda fräscha ut innan vi visar oss bland nya människor och hästar. Skulle gärna vilja hinna rida innan också då ridningen hamnat lite i kläm senaste veckan pga jobb. Vi får se hur mycket jag hinner med helt enkelt :)
 
Ska bli så skönt att ha mina älsklingar på samma ställe!
 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och sova och njuta av att vara ledig imorgon. Tänkte försöka ta sovmorgon till iallafall kl 9. Men känner jag min kropp väl så kommer den vakna i ren stress vid 6.30 för att jag inte gått upp och åkt till stallet än ;) hehe om de skulle hända, då kan jag ju åtminstone försöka somna om!


ps. till alla er utrustningsnördar så kommer jag uppdatera er med allt ja köpt på senaste tiden också.. så småningom ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sista augusti? Nu har du väl lite bråttom ;)

2012-08-01 @ 10:17:16
Postat av: emilie persson

Äsch sista augusti?, tess - tror du behöver semester hahaha ;)
Hoppas du kommer trivas i det nya stallet :D!

2012-08-01 @ 11:15:22
URL: http://www.misspersson.se
Postat av: Carro

Du får allt försöka att pusta ut lite i alla fall :) men hoppas att flytten av hästarna går bra och att dem kommer trivas där, men det tvivlar jag väl inte på :)

2012-08-01 @ 12:50:46
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback