Till salu, igen

Då folk valde att hoppa av efter att de lagt bud osv är vissa av sakerna till salu, igen.
ALLA bud är bindande, jag vill inte ha ett bud och sen hoppar man av!
Jag behöver bli av med sakerna i denna vecka och är därför tacksam om du bara lägger ett bud som du vet att du kan hålla. Allt som jag lagt ut ska bort, så har därför dragit ner på vissa priser. Köparen står för ev. frakt och jag skickar ingenting förns jag har pengarna på kontot. Maila vid intresse!
 
  
Benpaddar 45x50 cm. Tvättas innan de skickas, 20 kr.
 
Säkerhetsstigbyglar, dam. 50 kr.
 
Capone anatomisk sadelgjord, brun 130cm. Smörjs innan de skickas, 70 kr.
 
Eskadron senskydd, grå stl full. Välanvända, tvättas innan de skickas, 100 kr.
 
Jacson shortchaps, bruna stl S. Välanvända och välskötta. Smörjs innan de skickas, 50 kr.
 
Kingsland kavaj, marinblå med vit/blå krage. Inte använd senaste året. Stl M, men insydd så är mer som en stl S. Supersnygg och pedantskött. Kan tvättas innan den skickas om så önskas, 1000 kr elr högbj.
 
BR dressyrschabrak, lila med grå/blå kantband stl full. Använt tre gånger, som nytt, 200 kr.
 
Protector dressyrschabrak, vitt med sharpmanlogga stl full. Endast använt på tävling, 150 kr.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lyckas inte komma in på min mail, men finns chapsen kvar?

Svar: De bruna från Jacson finns kvar.
tessklintestam

2012-07-31 @ 12:30:04
URL: http://beatricefahlstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback