Midsommar är över!

Hade kunnat döda för en kycklingtallrik med pommes, dundermycket vitlökssås och extra sallad idag.. Men jag fick nöja mig med mammas supergoda grillade kotletter, pommes, pepparsås och melonsallad istället, det funkade det också faktiskt! haha Inte det minsta bakis efter helgen, bara fruktansvärt sliten och trött.

Har haft en härlig helg på Södra Finnö med världens bästa och finaste vänner ♥ Lagom mycket alkohol för min del, jag skulle lika gärna kunna vara nykter eftersom jag bara blir trött och får huvudvärk efter ett glas vin ;) Är betydligt piggare och fräschare utan alkohol i kroppen haha, men som sagt, redigt kul har det varit. Tack fina vänner för iår!


Midsommar 2009. Min första midsommar på Södra Finnö med världens bästa gäng :)


Nu längtar jag dock efter mina hästar!  Få borsta, trimma och bara mysa med mina älsklingar. Blir hårdträning i veckan för båda två med tanke på helgens meeting. Tyvärr blev det inga boxplatser iår så får åka emellan, skittrisst verkligen! Men, desto billigare :) Dessutom ska det flyttpackas.. Om en vecka (!!) flyttar jag till min egna lilla lya - som jag längtar :D


Ord kan inte beskriva min kärlek till denna häst.. Inga ord i världen ♥


Kommentarer
Postat av: jessie

ja älskar den bilden:)

Svar: Jag med :D
tessklintestam

2012-06-24 @ 06:31:45
URL: http://horsepoopandlaughters.blogspot.se/
Postat av: Carro

Och jag hoppas på att få en inbjudan till lägenheten sen ;)

Svar: självfallet ;)
tessklintestam

2012-06-24 @ 12:01:15
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh, ska du till Vingåker?
Vilka dagar rider du?
Jag ska dit med unghästen och systers häst! :)

Svar: Ja, jag rider torsdag 115, fredag 120 och lördag 120 :) Va kul, då ses vi :D
tessklintestam

2012-06-24 @ 19:06:50
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se
Postat av: Martina

Tack själv vännen :D oboy kvinnan!!

Svar: hahaha oboy <3
tessklintestam

2012-06-25 @ 00:59:57

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback