another fancy face

Sovmorgon idag, fan så skönt det var! Jag har saknat det! Men imorgon drar 'vardagen' igång igen. Tog hela förmiddagen "ledigt", tog det för lugnt och bara hade det skönt! Jag och mamma satt och tittade på O.C, det är så ovanligt att vi gör det så var dags nu ;-) Myste med vaniljglass och varma hallon också miiih!

När klockan slog 16.00 tyckte jag att det var dags för stallet, hihi. Mamma hjälpte mig med maten och det idag, skööönt! När vi tog in Medina och Peia började regnet att övergå till snö :-O Jag hamnade i total chock, så även hästarna. Jaja, två dyngsura ston fick iallafall komma in få mysiga fleecetäcken på sig med hals. Medan dom skulle torka någelunda så smörjde jag all läder utrustning, hard work då de är en hel del ;-p Sen blev dom bara ompysslade idag, ingen ridning alltså. Orkade inte, dessutom vart jag deprimerad av snön så.. Men imorgon ska jag skritta på Peia en sväng.. Medina ska väl få trava över lite bommar.

Fan, vet inte vad jag ska göra imorgon! Blir väl att vara hemma med familjen, äta gott osv. Men fan, skulle verkligen vilja fira med nåra härliga kompisar osv.. Menmen, det blir inte alltid som man tänkt  sig så.. Ska väl sätta mig ner och skriva mina nya nyårslöften istället, höhö!

Nu blir det morötter och dipp och ... ja, O.C såklart ! puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback