i won't ask for much this christmas

Då var lilljul över för 2007. Skönt, snart närmar vi oss nyår - nytt år och en ny start. Var dock härligt idag hos mormos, fick in en glutta julkänsla. Men lika snabbt som den kom - försvann den.. Fick iallafall hur fina fat som helst av mormor, tack så jättejättemycket! Det var som hon sa; "nu saknas bara den egna lägenheten!" Och ska jag vara ärlig så är jag jättesugen nu, skulle vara hur underbart som helst att få ha något eget, men det får nog vänta några år till, tills jag vet hur jag ska göra med hästintresset osv. Åt iallafall underbar middag med familjen och släkten. Fick träffa min 'lillsyrra' också, tycker om henne!

Longerade Peia imorse också, direkt efter utsläppet. Hon blir faktiskt bara bättre & bättre! Längtar verkligen tills jag får sitta på henne, min galning. Idag ställde hon sig faktiskt bara en gång under tiden vi jobbade och det är rekord :-D sen vart det ju dock en hel del bocksprång, men det är ju så Peia är så det är lixom bara att räkna med från början. Hon fick iallafall trava över två bommar idag, hon hade inte glömt bort hur man gjorde, så duktig! Galoppen har blivit sådär rund och härlig igen, älskar! På onsdag blir det nog en sväng in till Hageby för longering, känner att jag behöver större utrymme för att kunna jobba fullt ut. Sen ska hon få skutta lite någon dag också.

image9


Nu blir det ganska lungt fram tills imorgon. Tittade nyss på världscupen från London, ska väl titta på några avsnitt från Julens hjältar också. Blir det tid över blir det nog lite O.C också (tv nörd som jag faktiskt är!) Annars blir det som sagt lungt. Längtar tills julen är över och folk kan börja beté sig normalt igen! And ..  Won't ask for much this christmas .. only you know.. På återseende :*

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, härligt att du kanske kommer in till HR på onsdag! Vilken tid kan tänkas? God jul förresten, hoppas du haft och får en fortsatt bra dag :)

2007-12-24 @ 16:03:37
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback