spend my money on nothing

Hey there. Idag har jag jobbat hårt - i stallet.
Mockade och fixade med allting åt pollsen, sen kände jag för att sopa i hela stallgången då det såg ut som ett bombnedslag.. Fast det är ju inte så ovanligt i detta stall. Iallafall efter det fick Medina vara den första att arbeta. Tömkörning nere på sandbanan idag. Andra gången hon tömkörs och hon var superduktig! Lyssnade fint och jobbade på bra. Hon är inte lika klipsk som Peia med komandon osv men hon lär sig. Jobbade henne i ca 30min innan hon fick vara färdig. Mest trav för att få henne framåt-neråt, duktig duktig!

Sen var det bebis Peias tur. Tömkörning även för henne, dessutom även för henne var det bara andra gången som hon tömkörs! Gud vilken dressyrhäst jag har :-O I'm in real chock här alltså! Vilken lätthet, bakbenen slog väl i magen, guuud! Shit, såhär fin har hon aldrig varit! Hon protesterade bara lite i galoppen men det är ju för att hon inte riktigt orkar, konditionen är ju inte den bästa sen vilan, men vi jobbar på den! Imorgon ska hon få åka in till Hageby och skutta lite runt 11-tiden. Sen blir det KINGS med Yvette, tjohooo och jag har fortfarande inte hittat mitt jääävla bankomatkort!!! Ska upp på rummet och leta nu, men kommer fan inte hitta de :-/

Annars har jag sett på O.C - ovanligt? Nää! Just nu håller jag på att skriva ut TR som är på typ 100 sidor.. Menmen, viktigt är det. Annars är det lungt här. Ska till Alexx och rida på fredag igen.. sen hoppas jag på krogen också.. :*

image10
Yes, Peia önskar sig denna Dyón repnosgrimma till nyår ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte repnosgrimma :O

2007-12-26 @ 22:29:12
Postat av: tessklintestam

joo, Peia skulle va skitsnygg i de juuu :D

2007-12-26 @ 23:18:38
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: Åsa

är de ngt spec. med dom lr? :P inte min smak direkt ;D

2007-12-27 @ 08:14:12
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: tessklintestam

dom är lite skarpare mot nosryggen så dom är bra på starka hästar. Annars är det bara snyggt - tkr jag ;)

2007-12-27 @ 10:20:48
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: Tessan

nej den var ful Tessan , hehe inte en repnosgrimma neeeej ;P

2007-12-27 @ 14:48:55
URL: http://tesskarlsson
Postat av: Emma

varifrån skriver du ut TR?

2007-12-28 @ 17:54:29
Postat av: Emeliepersson

Vart skriver man ut tr?

2007-12-29 @ 00:32:11
Postat av: tessklintestam

svenska ridsportsförbundet .

2007-12-30 @ 18:01:21
URL: http://tesskliintestam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback