i love you, like before

Jahopp. Onsdag idag och livet rullar vidare in på nya äventyr. Idag så var nog alla på hela Kungsgårds gymnasiet överlyckliga då dom fick sina studentmössor. Ja, alla förutom våran lilla klass, SpTu3. Vi fick inte våra mössor, tack så mycket för det ABC! Det är fan alltid vi som ska vara mobbade och få allt senare eller inte få saker över huvudtaget. Så sjukligt irriterande. Men förhoppningsvis får vi dom nästa vecka, känns inget kul att behöva vänta och vara dom enda som inte har fått sina mössor. Visst, det är ett tag kvar innan den ska sitta på huvudet men kan ju kännas både skönt och roligt att faktiskt ha den hemma, eller hur? I övrigt har denna skoldag varit lika onödig som alla andra onsdagar. Känns ju kul att ha ett projektarbete när inte hela gruppen är där och produkten ska vara inne nästa vecka! Men Carro och jag jobbade på bra och förhoppningsvis ska den vara klar nästa vecka så vi kan börja på rapporten.

Linade Peisan idag nere på banan. Hon var fin tills ispänningen kom på. Satte den väldigt löst men bara så hon skulle få lita stöd på bettet och inte bara springa. Men då markerade hon lite, så tog av den och gick ut på vägen med henne istället så hon fick sträcka ut. Imorgon ska jag jogga henne för första gången sedan "skadan". Lär bli intressant. Till helgen blir det Millenium. Snart är det flytt som gäller och jag kan inte i ord berätta för er hur mycket jag faktiskt längtar! Jag och Tessan kommer busa gärnet i skogen, hänger du på Carro? ;-) Sen blir det att jobba med konditionen och styrkan igen då, för nu börjar ju som sagt tävlingssesongen på riktigt med alla kval osv. Så nu är det dags att börja jobba. Betalade in avgiften till ASVH idag, 500kr sved i fickan.

image83


Idag ringde jag och skällde på Börjes också. Mitt paket som skulle ha kommit senast v.13 har inte kommit och nu är jag skapligt irriterad! Så idag fick dom skäll och nu äntligen hoppas jag att det händer någonting. Dom skulle iallafall skicka det dom hade hemma nu, sen får jag en rest på det som saknas. FRAKTFRITT. Tack, ja någonting ska jag väl få för besväret sa jag. Fasiken väntat sen slutet av v.10 och det skulle ta 4-5 arbetsdagar att skicka det, jo men visst. Nä, nu vill jag ha sakerna thihi. Snart är det Göteborg! Känns som att jag tjatar massor om det? Men jag vill shoppa! Men mamma gillade inte min inköpslista, nae inte min plånbok heller.. Har igentligen bara 5 saker som måste inhandlas, resten är mest "tess-vilja-ha" saker. Vi får se vad pengarna räcker till :-)

Nu ska jag inte babbla mer, för om 10min är det Greys som gäller! Har börjat med något nytt nu som jag själv inte tycker om. FASTA på chips och godis i 40 dagar, fyfan. Jag kommer inte klara det.. Usch och fy. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så söt Peia är :D
Jag har föresten också betalt in till ASVH idag fast 780kr och sen 980kr till falsterbo:P

2008-04-02 @ 21:12:48
Postat av: Melinda

Vad står det på innköpslistan då?;D

2008-04-02 @ 22:17:26
Postat av: Kråkan'

Haha men jag pimpade min hjälm när jag va typ 13 :P fixade bara till dom stenar som va borta nu ;D vill ha SB på min highlite :D sådär som evelyn sander har ;D

2008-04-03 @ 21:43:26
URL: http://sofieburman.blogg.se
Postat av: Klara

Jag betalade till Panzars 3 års test förra veckan. det sved också :|
Men tess vi blir ju näääääästan stall grannar nu ju :D Våran skog är mega mysig lovar! ;)

2008-04-03 @ 21:49:08
URL: http://klaralindstrom.blogg.se
Postat av: Carro

Klart jag är på! Haha. Och fan vad det ska shoppas i GBG, eller.. vi ska i alla fall ha det sjukt kul ^^

2008-04-04 @ 17:06:34
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback