i'm out of love

Vilken härlig dag, na na naaa !
Red ut med Issa idag på förmiddagen, vi red två timmars stigen. Världens härligaste väder och världens härligaste hästar! Cool lugna och dom njöt som in i helvete! Vi körde en hel del galopp eftersom två timmars innehåller mycket raka streckor = kondtion och styrka. Fan så fin Peisan va, älskade lilla häst!! Synd att dom har förstört våra fina hinder, men det funkade ändå. Kommer sakna den här stigen när jag flyttar sen *snyft* Imorgon blir det Millenium med Issa, Veny, Tessan och Mantha <3 Vi ska köra lite markarbete med våra tottohästar.

Efter att jag hade ridit åkte mamma och jag till VRF för att titta på storhästtävlingarna. Det var intressant. Nu har jag hittat min drömkavaj!!!!! Hoppas den finns i Göteborg, annars får jag köpa en KL och sy om den lite ;-) hihi ja, sen såg man ju en del gräsliga ekipage också. Men så kan de va. Kollade på Matilda, Jessica och Klara också. Curre och Matilda var duktiga, enligt mig (inte enligt henne själv). Jessica hann jag inte prata med efter att hon ridit men det såg bra ut :-) Klara, faaan så fin Pierina är då! Sen rider du ju Mariotto nått galet bra.. gosch asså..

Sen har jag städat mitt rum. hell yeah. Ni som var inne där senaste aa.. månaden (a) kommer inte känna igen er! superbra vart det. Nä, orkar inte skriva mer.. haha bjuder på lite bilder från i torsdags..

  

Kommentarer
Postat av: Klaris

Pierina var så himla fin idag :)

2008-04-05 @ 21:50:51
URL: http://klaralindstrom.blogg.se
Postat av: Klara

Hallå jag hade skrivit värsta långa inlägget som inte kom :O ? WTF

2008-04-05 @ 21:51:37
Postat av: testar igen dåå........ /klara

Pierina var verkligen fin idag

2008-04-05 @ 21:53:50
Postat av: klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara

Men va fan :( jag dödar blogg nu. det ända som kommer med när jag skriver är ju att pierina var fin :( Bajs . Nu får du inte veta vad kag försökte skriva :( ;) hahah ÅH damp

2008-04-05 @ 21:54:59
Postat av: tess klintestam

dummmmaaa blogg :( jag ville ju veta juuuh :( ;o

2008-04-05 @ 22:24:25
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: Anonym

berätta om kavajen :D

2008-04-05 @ 23:05:52
URL: http://sandraramtzen.blogg.se
Postat av: Tessan

Myyyys!

2008-04-06 @ 12:06:55
URL: http://tessanzessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback