i'm so sick of you

JAAAAAAAAA! Vet ni? Idag är jag såå lycklig :-D
Fick äntligen hämta min studentmössa idag, snacka om att det var en heeelt underbar känsla! Fick största paniken när jag såg min, det första jag sa var typ "shiit, vad liten den är, jag får aaaldrig på mig den!" haha men det fick jag (fast liten var den). Pappa vart jättesur på mig för att det står tess och inte therese på mössan. Men saken är den att jag är bara Therese i hans ögon, och typ farfars ögon.. I alla andras är jag tess. Jag känner mig inte som en Therese, för nu har det blivit tess i 4 år, då blir det tess på studentmössan! Men men, skolan 09:00-11.00 idag as usual..

Efter skolan blev det ridhuset med bäbisen. Dressyr stod på schemat då det spöregnade och haglade ute. Bäs var värsta dressyrpollan idag! Eller alltså, ja, för att vara hoppeponny vanligtvis så var hon dressyrpolla idag hihi. Visst hon går ganska mycket bakom lod i höger, tar bettet och sticker i höger. Men i vänster :* kärlek till henne! Idag kunde hon till och med flytta för skänkeln, heja Peirut! Så stolt över henne. Men jag måste jobba massa massa massa i höger, både galopp och trav. För hon är svagare i den sidan (så även jag, härlig kombination..) så måste verkligen få igenom henne där. Idag i höger var det typ i några minuter bara ett ha begär av graman! hahaha men skulle aldrig sätta på min lille bäs de, nej nej :-) bara så jobbigt att rida henne när hon sitter fast för hon blir gaaalet stark. Men det löser sig. Som avslutning bara för att hon var så duktig fick hon hoppa ett kryss. Skulle jag inte gjort för faaan vad stark hon blev! hahaha menmen, så kan det va..

NU ska jag sluta babbla. hej då..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nisse på dig själv! Och klart de ska stå Tess, stå emot pappsen;)Babbla hur mycke du vill.. skoj att läsa;)

2008-04-09 @ 21:35:27
URL: http://tessanzessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback