Valborg

Idag var jag duktig och stannade kvar i skolan och pluggade efter att vi slutat, heja mig! Gjorde klart MMB hemsidan och trixade lite. Sedan var det stallet som gällde, mockade och fixade innan det var dags att pyssla om stjärnan. Hon var finfin och inte alls så skitig, trodde hon skulle ha rullat supermycket efter gårdagens badning, men icke. Därefter satt jag i solen och stekte lite medans jag väntade på Tessan, vi skulle rida ihop idag. Jag red Samantha, gick lite bättre än sist (hade ju min sadel hihi) så det kändes bra. Skulle vilja ha en häst typ som Samantha, lite mindre både i storlek och utbildning. Synd att inte pengarna räcker till för det iår. Men som sagt, ridningen gick helt okej och jag saknar ridningen såå mycket! Red faktiskt med nya västen idag, älskar den <3

Körde hem ifrån stallet, gick piss. Var sjukt okoncentrerad idag! Sen åkte mamma, pappa och jag och käkade på Kina. Sen åkte vi upp till Hageby och hälsade på Bror och Macke och kollade hur det gick för dom med lotteriet (vi vann faktiskt 3ggr!) sen åkte vi hem. haha Satt och kollade på Söderkråkan eller vad det heter och nu ska jag sova, supersliten och det är plugg som gäller imorgon! Så hoppas ni har en trevlig valborg, Puss!

    
(Anna Scarpati schabraket & sadeln <3)

Kommentarer
Postat av: jennie

Hur är det med Peia? :)

2008-04-30 @ 22:21:38
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se
Postat av: tess

Ingen större förändring som vi kan se. Ska tillbaka den 7/5.

2008-05-01 @ 11:55:45
URL: http://tesskliintestam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback