Anna Scarpati

Nu är jag igång igen och shoppar. Såg att jag hade några kronor kvar på kontot så jag tyckte det var dags att ta slut på dom också ;-) hihi naevars men jag är ju som jag är helt enkelt.. Ska sätta mig ner nu och söka lite mer jobb för ingenting av de jag sökt nu känns sådär 100% och då blir jag ju lite nojjig som vanligt. Men jag blir så suuur, för de finns fan ingenting i Norrköping förutom Mc Donalds och de känns sådär över att flytta just nu, trivs ju här :-/ Anyway, köpt ännu ett Anna Scarpati sett, gosh blir nästan trött på mig själv! hihi men jag bara älskar AS, finns inget bättre!

Brunt med ljusrosa passpoal :-)

Kommentarer
Postat av: Klara

beställer du eller vart ifrån köper du? :) Låter jätte fiiint!

2008-08-02 @ 14:13:48
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: tess

du kan beställa från rytteriet.se och välja färger och allt själv eller på henrikssonsridsport.se och köpa färdiga :) hihi de är dom bästa tkr ja =)

2008-08-02 @ 14:50:54
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: alexx

du skulle ha varit med i dagstorp. där fanns alla din favvo butiker ;) alltså dom kom dit till tävlingen och sålde grejer! ;D

2008-08-04 @ 11:49:30
Postat av: maja bengtsdotter

vart beställde du dt ifrån? :)

2008-08-04 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback