En sann berättelse

Oh måste bara skryta och berätta hur helt fantastisk Sunny var idag! Dock kom jag aldrig ut på stubbåkern då det blåste upp till ett väldigt oväder och då ville jag inte riskera någonting, så fick smyga in i ridhuset *suck* Men så fin hon var, lilla gumman! Traven är helt sjukt bra nu, hon bara flyter på i en låg avslappnad form och lyssnar på förhållningar och allt. Dock behöver vi verkligen träna galoppfattningar haha, usch de måste måste måste bli bättre! Peisan fick vila idag, vill ha henne lite explosiv imorgon när jag ska rida ;-) Funderar på vem ja ska ta i skogen på söndag me Klara.. hm..

Imorse satt jag och läste i den bästa bok jag läst på länge "När livet stannar" av Malin Sävstam. En helt otrolig berättelse från Thailand och Tsunamin. Det berör verkligen, jag kan knappt fatta hur svårt människorna måste ha det och vad dom fick genomlida under katastrofen.. Usch, men boken kan jag verkligen rekomendera om man vill ha en bättre förståelse för vad som igentligen hände.
Så, dagens fråga då, känns nästan självklar med tanke på dagens blogginlägg!

Vilken är den bästa bok du läst?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den har jag också läst, dock läste jag inte ut hela men läste ca halva sjuuukt bra! Svårt att säga bästa men Johanna Tydell - I taket lyser stjärnorna är riktigt bra!

2008-08-14 @ 21:59:30
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Jennie

När du har bokat tågbiljetten och ordnat någonstans att bo så tvekar jag inte en sekund ;) <3

2008-08-14 @ 22:34:23
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: P

det bästa bok jag HAr läst är egogirl skriven av Carolina Gynning

2008-08-16 @ 05:43:18
URL: http://pontusblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback