FOTOGRAF SÖKES!

Som överskriften säger, FOTOGRAF SÖKES SNARAST!
Jag behöver någon som kan ta försäljningsbilder på Sunny och det innan fredag. Hon måste ut på annons snarast men jag kan inte lägga ut henne förns jag har ordentliga bilder! Skulle gärna behövas en som kan två dagar dessutom så kan jag få både dressyr och hoppbilder på henne. JAG har kamera och all utrustning som behövs så du behöver bara knäppa lite kort. Personen kan få en skrittur på Peisan som tack ;-) hihi nae men någon form av ersättning kan personen såklart få. Men snälla, om du vet någon eller om du själv känner dig manad, snälla hör av dig!

Kommentarer
Postat av: klara

alltså jag kan om du vågar lita på mig ;D hahah

2008-08-04 @ 18:15:06
Postat av: Sara

Jag tar gärna bilder, har bilder om du vill se vad jag har tagit .. Hör gärna av dig. Kram

2008-08-04 @ 18:40:02
Postat av: Sara

Tar gärna och hjälper dig med att ta bilder, har bilder du kan få för att få se hur dom ser ut. Om du godkänner dom.

Mvh Sara Adda msn [email protected]

2008-08-04 @ 18:41:55
Postat av: sandra ramtzén

hade gärna hjälpt dig dock bor jag lite väl långt bort !

2008-08-04 @ 21:42:47
Postat av: Tessan

Jag hjälper dig hjärtat, jag är ju näst intill proffsfotograf ;)

2008-08-05 @ 09:46:33
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie ruukel

har du fått någon som hjälper dig att ta kort ? annars kan jag hjälpa dig på onsdag innan kl 3 och torsdagen innan kl 4. du har ju min msn : )

2008-08-05 @ 15:19:02
Postat av: Patricia ( istallet)

Är ju inte så jätte bra på att fota men om du inte hittar nån så säg till för då hjälper jag dig gärna :D

2008-08-07 @ 22:47:51
Postat av: maria

jag är intresserad av att köpa den där grimman du hade lagt upp på photobucket om du har kvar den? har letat länge efter en sån grimma men hittar ingen (; hehe.

men du kan ju skicka ett mejl om du kvar den eller så (:

2008-08-09 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback