Hej då!

Igentligen är det en bra dag idag, men den blir ändå deppig i slutändan när man tänker efter.. Idag blir det ju sista blogginlägget på en vecka, de ska bli skönt. Har en hel del att göra så datan får helt enkelt komma i sista hand, och nu har jag bestämt mig för att inte öppna den lilla saken. Dessutom blir dagen deppig då idag var den sista dagen utan "oro", imorgon åker Sunny ut på annons :-( Detta betyder att våran tävlingsplanering kan ta slut när som helst, att igentligen allt vi har kan ta slut närsom helst. Och jag som verkligen, verkligen ville tävla på Åby i mitten av september, de kan jag nog stryka nu.. De känns faktiskt sorgligt. Trots att jag hela tiden har vetat om de så känns de tråkigt, hon har verkligen blivit helt underbar.. Men men. Sålänge hon hamnar hos någon bra som älskar pigga busiga hästar och vill tävla är jag nöjd :'-)<3

Har lovat en miniuppdatering på onsdag på födelsedagen. Men från och med nu så når ni mig endast på mobilen, nr 0709-79 59 19. Om ni inte vill höra nått ifrån mig nu i veckan så hörs vi nästa söndag, den 7/9 alltså. Hoppas alla har en toppenvecka nu, de ska jag se till att ha iallafall. Jag ska leva livet utan dator, shit alltså de var länge sen ;-) hihi

Puss på er mina vänner, glöm inte bort mig helt under veckan nu! Vill ju inte tappa alla mina underbara läsare <3  Som sagt, mobilen annars söndag. PUUUUUUUUUUSSSS på er älsklingar! saknar er redan! ;-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte sålt sunny eller vill tävla med peia. kan du gå in på VRFs hemsida dom har en liten tävling den 27 september! :)

2008-09-01 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback