immunförsvaret suger ..

Jag är trött och förkyld, ännu en gång. Jag måste ha världens sämsta imunförsvar eftersom jag blir sjukt väldigt ofta! Men, änsålänge lever jag ju åtminstone!

Filmen igår var skitbra! Det var verkligen en kult-film, den kan jag rekomendera faktiskt. Mamma och jag satt och asgarvade i vart annat haha, det är konstigt igentligen hur bra ABBA musiken är, trots att den är ganska gammal. Men som sagt, filmen var absolut värd pengarna. Nu är det Sex and the city, madagaskar escape africa och Patrik 1,5 som gäller! Tre filmer jag absolut vill se, så om det finns någon bio sugen där ute så är det bara att hojta till!

Provridningen med Sunny idag gick bra, över förväntan faktiskt. Sunny skötte sig iallafall skapligt bra, vet ju att hon kan bättre men hon var fin och tjejen red henne helt rätt så det var kul! Troligtvis åker hon ut på annons imorgonkväll om hon inte blir "tingad" innan de så att säga.. Imorgon ja, då ska vi iväg och hoppiliskutta. Sunnys andra tävling! :-)


kontaktannonsen kommer ikväll ;-) hihi

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag följer gärna med på bio :)

2008-08-09 @ 20:20:46
URL: http://resultativ.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag vill se SATC ;)

2008-08-09 @ 20:32:19
URL: http://jennuuth.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback