When you kiss me

Visst är det kul när man ställer upp för en vän och ska fotografera och bildera blir bara skit.. ehm, NEJ! Förlåt Tessan men jag och min kamera är inte vidare bra vänner just nu, vi är faktiskt väldigt, väldigt osamas förtillfället. Men Buster såg iallafall superfin ut, även om det inte syns på dagens bilder. Nu blir det fan en ny kamera efter jul, de här går ju inte. Finns inte ens chans att jag kan fortsätta fotojobba sålänge jag har den här, never!

Anyhow, red Sunny idag, körde igenom programet lite, kanske dags för de nu ;-) jag säger som jag sa för några veckor sedan, får vi 50% är jag mer än nöjd! hihi, vi är verkligen inte i form för detta.. Nu när kameran strular funderar jag på att ställa in mitt fotojobb den 6-7september och åka till SRS och tävla själv istället. Hoppa en 90 bara.. (sorry Amanda, men kan fota bara dig om de är så). Vill verkligen sattsa med henne nu innan hon säljs, för tro det eller ej, jag tycker om henne så mycket nu att jag vill behålla henne. Men jag vet själv att de inte går så varför inte tävla när jag har chansen, eller? Lilla grå fick skritta idag.. Jag älskar verkligen henne av hela mitt hjärta, vi ska fixa de här gumman!

Jag är trött på internet.. Trött på att blogga.. Blir nog en liten paus från allt ett tag, behöver vara för mig själv att tänka lite utan andras åsikter.. Så från och med måndag blir de nog ett uppehåll. Händer ju ganska mycket just nästa vecka dessutom.. Jag blir ännu äldre (usch, närmar mig 40 med stornsteg), Ronja fyller, pappa fyller, kööörkortet blir ett steg närmre.. ja som sagt de händer så mkt. Så en paus kanske inte vore helt fel? Nä, nu ska ja lägga mig i sängen o deppa, för vet ni? De är ja sjuukt bra på! Speciellt denna vecka...


Oh, the world just goes away... ...

Kommentarer
Postat av: alexx

jag kommer och heja på lördag.

sen vill jag att du ska till sörping när div.2 är så du kan tjata på mig (A) <3

2008-08-28 @ 21:54:46
Postat av: Åsa

hur är de med peia nu? btw när fyller du år? :D jag fyller ju den 8e ;) <3

2008-08-29 @ 00:50:21
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: jennie's fotoblogg

ush låter dom du är inne i en depp-period nu? :/ lycka till med körkortet, jag håller alla tummar jag kan och lycka till på lördag och grattis i förskott eftersom jag inte vet när du fyller år (a)haha, <3

2008-08-29 @ 12:08:57
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Anonym

neej du får inte ta blogguppehåll ;M FORTSÄTT

2008-08-29 @ 19:14:52
Postat av: Yvette

Kanske åker in och tittar på er imorgon =)

Jag ska vara med i Sörrping nästa helg och hoppa en 90 bana =)

2008-08-29 @ 21:38:51
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback