christmas finally over

Hoppas alla har haft en underbar jul med vänner, familj, släkt, god mat, härlig stämning och massa paket! Vi skulle ju inte firat jul iår hade vi bestämt, utan släkten skulle träffas hemma hos brorsan och äta god mat och bara umgås, men självklart var det några som gick ifrån detta lite hihi, men tack mammsen och pappsen, ni är underbara, de vet ni! :-)  Blidde ett playstation 3 som jag har delad vårdnad över tillsammans med bror hihi sedan en superfin rosa burberry halsduk, två nya blinkande drinkglas tillsammans med en shaker och 60 drinktips, toppen! hihi mina föräldrar är för underbara dom! Jag älskar er mamma och pappa <3 Hoppas på att kunna hämta ut nya bebiskameran i veckan också, har en spekulant på D70n nu, hoppas hon tar den! Annars är det väl helt okeh med mig. Fick ett lite tråkigt och konstigt "meddelande" lagom till jul som tyvärr gjorde mig jävligt ledsen och jag tror tyvärr att de gick över min familj.. Men jag trodde faktiskt det betydde någonting för oss båda.. Men annars är de bra, Peisan går så jävla bra nu att de är sorjligt, guud så fin hon är, vill tävla nu! Nä, nu ska jag kolla Pirates på 4an medans alla mina vänner är på krogen och ränner hihi. Puss på er hoppas ni har det kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ha d300:an? =)

2008-12-25 @ 21:58:03
Postat av: Tessan

Vilken fin bild på Teddie, :)

2008-12-25 @ 22:31:09
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Clear Round på SRS 24 januari

2008-12-26 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback