It's what the people want to see

Stallet på förmiddagen idag, som vanligt. Dressyrlektion idag dock, för KB. Jag hade en sur liten dam idag hihi, hon gillar inte dressyrlektioner! Men de gick bra, i slutet kändes hon riktigt riktigt fräsh. Jobbade på start och broms, att det ska komma bakifrån och att hon ska sluta att hänga sig i handen. Gjorde sex kaprilli på raken, jag höll verkligen på att flyga då, jäkla surpuppa! haha men jag satt kvar faktiskt. Efter stallet blev det att möta upp Martina inne i stan. Fikade på Fräcka, dundermysigt! Planerade lite inför nyår, kommer bli kalas. Bara vi får ordning på själva "natten" så att säga hihi, big plans här! Tack för fikat, supergott och jättetrevligt sällskap, kan inte börja veckan på ett bättre sett :-) Körde upp till moster Anci efter fikat. Firade henne på födelsedagen såklart (GRATTIS!) och där blev det ännu mer fika *skäms*, men är det födelsedag så är det! Pratade lite med mina härliga kusiner haha, jag har nu lovat Linus att han ska få gå med på basket någongång. Måste bara skaffa en inkomst först sen lovar jag dig att du ska få gå med!  Hem för att städa iordning lite, galet skitigt på rummet. Men nu när mina "inneboende" flyttat ut behövdes en ordentlig städning. Ska fortsätta imorgon med att skura av tavlorna och golv, behövs! Ska bli skönt att få sova i sin egna säng igen efter typ 3 månader ;-) hihi kommer sova som en prinsessa igen.. Vill ha gran iår, men känns förtidigt nu. När ställer ni in gran hos er? Men nä, slutbabblat här. Nu ska jag fortsätta att lyssna sönder Right Now med Akon och Kat DeLuna, skönaste låten! PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oh ja vi ska ha graan:) hihi <3

2008-12-15 @ 22:11:37
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Helgen kommer den ;)

2008-12-15 @ 22:20:44
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: m

vad e det med natten ni ska lösa då?^^

2008-12-15 @ 22:32:06
URL: http://melindaaa.webblogg.se/
Postat av: Martina

Tack själv, alltid lika underbart :D

Vi kommer lösa det på ngt sätt, så sant som jag heter .. Martina :P hehe.

2008-12-16 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback