should i bee running?

Idag har tankarna snurrat i konstiga banor vill jag lova.. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv längre.. En del av mig säger att jag borde flytta, ta chansen och åka utomlands och göra de jag alltid drömt om. Samtidigt som jag vill stanna här hemma, sattsa allt jag har på Peisan och ge gärnet! Dock har liksom mitt hästintresse sjunkit och jag har ingen lust att åka till stallet om dagarna, dra på mig ridbrallorna och ge mig ut, de känns inte längre lockande.. Ganska skrämmande! Helt snurrig, skulle behöva en paus från allt. Men de är lättare sagt en gjort..

Menmen, prat om annat nu. Är trots mina funderingar, glad och jag känner mig helt okej faktiskt. Har inte fått något svar från varken Stadium eller OK än angående jobb, as irriterande! Hatar verkligen att gå hemme om dagarna, känns som att jag inte gör någon nytta och som att folk bara gnäller på mig. Men som sagt, känner mig ändå ganska glad inombords :-) Jag älskar min hund, måste bara få säga de. Shit vad jag älskar honom! Dock har han gjort sig illa den lilla klanten så han tycker supersynd om sig själv nu hihi, pälsklingen då! Nä, nu ska jag fortsätta se OTH sen måste jag ta mig i kragen och laga lite mat! Ska även pyssla med ramarna jag köpte på Ikea idag .. Så PUSS sålänge!


Kommentarer
Postat av: nattis

jag kan låna henne ett tag:P hehe

2008-12-15 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback