It's gonna happen when it's supposed to happen

Mådde skapligt illa när klockan ringde imorse, men det var bara att dra på sig ridbrallorna och kliva upp. Blev dock ingen ridning, ingen mening med de när jag mår dåligt, är sur osv. Borstade och myste med stjärnan istället. Blir nog ridhuset och lite hoppning imorgon om pappsen har dit att hänga på. Annars blir det skogen! Peeisan <3

Åkte in till stan idag vid lunch, handlade upp mina sista presentkorts pengar på Gina Tricot. Blev en svart simpel blus och en rosa lisa cable tröja. Försökte förgäves att hitta något till nyår, men de går fan inte. Vet inte om man ska vara lite åt de finklädda hållet och ha en snygg klänning eller liknande, eller om man ska köra på jeans och en snygg tröja bara, förslag? Åkte sedan och mötte upp pappsen på Granngården. Peisan fick sina julklappar tidigt iår! Blev ett Domani 300g innetäcke samt ett Domani ylle tävlingstäcke, varsågod prinsessan ;-) Nä, måste lägga mig i sängen ett tag nu, mår bajs! PUSS på er :*

 

Kommentarer
Postat av: Annica

har du sålt sunny nu?

2008-12-16 @ 16:49:33
Postat av: Sandra

Domani ylletäcke är så snyggt :D har ett själv men blir kanske tvungen att sälja de nu för jag har nyss varit tvungen att ta bort hästen :(

2008-12-16 @ 17:50:54
Postat av: Martina

Helt klart klänning :P

2008-12-16 @ 18:13:22
Postat av: angelina

klänning eller kjol är ju ett måste på nyår!



jättefina täcken:)

2008-12-16 @ 20:34:47
URL: http://metrobloggen.se/angelinas
Postat av: Sophia

Fina täcken din prinsessa fick :) Har du fått Sunny såld nu? =)

2008-12-16 @ 21:32:29
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tänker köra på klänning detta nyår igen ;P Har också domani stalltäcket. Är super bra!! :D

2008-12-17 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback