angel of the morning

Hopp, då sitter man här inne i lägenheten alldeles ensam och har gjort det sedan kl 15 idag. Börjar bli lite ensamt och tråkigt faktiskt.. buhuuu! Jag har iallafall pluggat lite, heja mig :-D hade Tessan varit hemma hade jag nog inte gjort de, om jag ska vara riktigt ärligt.. Men nu är det gjort, I'm good!

image31


Gick upp 08:30 imorse, tog bussen som gick 09.10. Var i stallet vid 10, de va nice. Hästarna hade precis kommit ut så passade på att gå in och mysa med Pumbasen! Stackars kisse alldeles ensam där hemma, om jag bara kunde ta med honom hit eller bo där hemma.. Men såhär är livet! Red iallafall ut på min pärla idag, vi red tallbacken och klättrade lite. Min älskade! Supersnäll var hon, till och med när jag hoppade upp på henne idag och det är ett under! Imorgon ska hon linas igen, går sent imorgon så är inte i stallet förns 18:30..


Anyway.. sweet dreams my lovely friends <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej Tess =) Hoppas du pluggat till religioneen, för de har inte jaa :P ses imorrn sötis puss puss

2008-02-11 @ 23:35:36
URL: http://www.zinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback