just a minute away from you

Seriöst, kan man göra mer än att skratta åt Melodifestivalen? Vart är själva melodifestivalen känslan lixom? Den ena låter som Lars Winnerbäck, den andra sjunger på ryska och den tredje sjunger falskt om svalor medans den fjärde sjunger om kibbabpizza.. Jag bara superskrattar! Vill dock ha låten emty room med Sanna Nielssen i mp3'n, skulle sitta finfint! Fy fan alltså, jag skulle vilja se kibbabpizza i slutfinalen sen, helt jävla sjukt!
Tack gode gud för världens gulligaste pausunderhållare, Björn Gustavsson! I love you boy!

Btw, jag hatar typ Carola, men hennes hår vill jag ha typ nu ! Frivillig frisör? ;-D

Nahepp, tack underbara snälla Yvette förresten för sjussen in till Hageby! Min lilla hund totalvägrade ju att äta sin mat, åt ingenting på över 22h, så vart superorolig! Så Yvette var superunderbar och följde med och köpte ny annan hundmat, tack babe! Voffsi åt sin nya mat väldigt glatt, borskämda hund!


idag är det 8 månader sedan jag såg dig sist..
min kärlek till dig kommer aldrig försvinna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback