like i didn't know

Nu börjar det kännas lite kämpigt att kliva upp kl 06:30 för att hunden är kissnödig, yes box! Men vad gör man inte för sin älskade? Dessutom måste ändå hästarna ut vid 9, så då kan jag lika gärna gå upp och käka frukost i lugn och ro. Men det är verkligen jobbigt! haha men thats life!
Idag var jag klar i stallet redan kl 12, snacka om högfart hela tiden! Linade Proveny först idag, han var duktig som satan! Slappnade av superfint och höjde ryggen kanon, så behövde bara jogga honom i 10min idag, nice! Peisan dessvärre var lite jobbigare, men det är hon alltid när jag linar. Försöker komma ifrån travarbetet och börjar galoppera och busa som vanligt. Men dom sista 5 var hon skitfin! Dutti flicka. Imorgon ska hon ut i skogen och Veny ska tömköras, yeahjj..

Seriöst, såhär lite kommentarer har jag nog aldrig fått på min blogg, vart har alla tagit vägen? ;-) Naevars det är lugnt, jag klarar mig finfint utan kommentarer om mitt liv.


nävars, ska vila nu. SAKNAR TESSAN FFS!!!!!!!! Greys ikväll och chokladpudding *ängel* puss :*

Kommentarer
Postat av: Tessan

Saknar dig också ju

2008-02-21 @ 11:54:52
URL: http://tesskarlsson.blogg.se
Postat av: jennie

Då skickar jag väl dig en kommentar ;) Haha
(inte för att jag har något vettigt att skriva...)

2008-02-22 @ 13:43:32
URL: http://jenniekristensson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback