yes you can

Jag har tröttnat på datorn.. Ville bara säga det..
Ska bli ganska skönt att flytta in till stan under en period. Kommer försöka gå eller springa en runda varje kväll. Är mycket mysigare inne i stan och springa vid strömmen än här inne i skogen bland alla konstiga djur och mörkret *ängel*, fast kommer sakna att gå med voffi. Men den handlar ju bara om en vecka så är nog ganska lugnt.


Idag är det onsdag förresten! På onsdagar hinner lilla tess väldigt, väldigt mycket och allt de är inte bra. Skolan började som vanligt 09:00 med Naturkunskap, blev godkänd på provet :-D sen var det mentorråd samt Projektarbete och vi gjorde fan inte ett piss! Satt och tittade i taket typ fram tills vi slutade vid 11:15. Sen drog vi flickor i klassen ner till stan och lunchade på Paus, fikade också såklart thihi. Efter det åkte pappa och jag till Mantorps Travshop direkt. Shoppade loss en hel del som vanligt, fan så trött jag bli på mig själv ;-) Men fick faktiskt allting suuuperbilligt så jag kunde inte låta bli, dessutom behövde jag typ allt.. (fick allt för 1000kr) Så de så! Blev iallafall följande:
* Capone träns med pullarnosgrimma. Pannband med bett. Brunt, mässingspännen.
* Equiline sandownbandage, grå. Köpte faktiskt bara ett par, de ni!
* Eskadron climatex bandagepaddar, marinblå. 4st.
* Jacson ländtäcke med reflex,  det var de enda han hade.
* Back on Track stallpaddar.
* B-vitamin
* Jacson fleecetäcke till Issa och Proveny som tack :-)  
Som sagt så vart det en hel del oväntad shopping, skulle ju igentligen bara köpt B-vitamin hahaha

Red Peisan när jag kom hem, underbarast som vanligt! Inte en enda bockning idag faktiskt, så de så! Joggade henne bara lite men hon va fin :-p Förresten har jag berättat för er att hon var felfri på sin tävlingsdebut i söndags!? :-D bäääsen! Nä, nu orkar jag inte skriva mer.. BlääÄ

Har slingat håret nu, misslyckat xD hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Heikne

du ska ju färga håret hos mej haha

2008-02-06 @ 22:26:27
URL: http://www.hagensbonnie.blogg.se
Postat av: Carro

Åter igen: Ni var BÄST i söndags! Sådetså ^^

2008-02-07 @ 21:49:21
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback