i want a new season to start

Första dagen på år 2008 är snart passerad, det är fan helt sjukt! Dagen har varit helt okej - det blir ju vad man gör det till, eller hur? Gick upp skapligt idag efter att ha blivit väckt av två galna hundar, tack. Fixade stallet på förmiddagen, gick snabbt idag. Sedan tog jag det jäkligt lugnt rent ut sagt. Sov från 14:30 - 17:00. Ja, jag var nog lite utmaddad ändå. Tog in Peia och borstade henne, hon är så mysig min lilla flicka! Imorgon ska hon in och jobba på Hageby igen, denna gång med mig på ryggen - längtar!


Vad hände igår då? Jo, Yvette min kära barndomsrumpis kom hit. Mamma hade lagat tre rätters middag med skagentoast till förrätt. Till varmrätt blev det pepparbiff, fläskfilé och klyftpotatis med rödvinsås och grönsaker - så himla gott det var! usch, trodde min mage skulle spricka faktiskt. Till efterrätt blev det marräng med pasionsfrukt, grädde, smält choklad, jordgubbar - ja som sagt, magen höll på att spricka så gott det var! Efter maten tog vi det lugnt, kollade på Grease, när det var slut slog klockan tolv och det var dags att kolla på raketer och skåla. Därefter blev det - som alltid - När Harry mötte Sally. En helt lagom och underbar nyårsafton tillsammans med mamma, pappa, Yvette och hundarna. Tack för denna gång. Nyårslöfterna flödade på, Gott Nytt på er. Vi hörs imorgon igen :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback