It might be too late

Jag är fortfarande sjukt trött! Och vad har jag gjort? Öhh ingenting, skamligt för fan!
Sitter här och snuttar på mitt kaffe *mums*, har precis skalat potatis och satt på den, väntar på att mammut och papput ska komma hem nu så vi kan äta och åka till stallet, är sååå ridsugen! Blir en skrittur i skogen med båda idag tillsammans med mamma och Buster. Kanske rider bort till Dagsberg.. Klara, vi måste fan rida någon dag juuuu!? :-D

Annars då? Nä, inte hänt mycket idag. Varit inne på Telenor och pratat lite, blir ny telefon i veckan, sååå skönt! Trött på min idiot mobil som bara stänger av sig hela tiden.. Hm.. imorgon blir det troligtvis travshoppen med mamma och pappa. Måste handla de ja inte handlade i Falsterbo.. Kul att hela min lön kommer försvinna innan nästa rullar in.. BlääÄ! Sen blir det väl att packa igen då haha, åker ju med Alexx till Connermara SM i helgen, lööövli! Hinner bara komma hem så åker jag igen som mamma säger ;-) hihi

Btw, jag kanske kommer flytta till hösten :-| Måste prata med Sofia ikväll också, kommer inte kunna göra de vi planerade eftersom jag inte blir kvar hos Linus till hösten :-/ hm.. aja. Nu ska jag fortsätta med maten och drömma vidare med mitt liv. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha typ som mig ;) Lämnar på lördag igen ;) Oh vart ska du flytta? Eller det är hemlis knaske? :D



Fler som är slitna kan jag säga...

2008-07-22 @ 17:13:49
URL: http://jennuuth.devote.se
Postat av: Klara!

Ja vi måste verkligen rida ut! Det är dags nu ;) Kan inte du rida Pierina åt mig någon dag ut i skogen så jag får med min lille man ut? :D Vore skit kuuuul :)

2008-07-22 @ 22:15:33
Postat av: Klara

vart och varför ska du flytta förresten? :O

2008-07-22 @ 22:16:06
Postat av: sofia

jag gillar inte dig längre =((((

2008-07-23 @ 19:25:07
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback