Scheckenhof´s Orkan

Igår var det en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv .
Hämtade upp Issa inne i stan sen körde vi upp mot Stockholm - Ekerö. Måste började med att säga att vissa personer inte borde få ha körkort! Jag ligger i 110 på motorvägen på farthållarn så jag håller hela tiden samma hastighet och idioter kör om som idioter sen lägger dom sig mitt framför nosen på mig så jag mer eller mindre får hoppa på bromsen! Alltså vad fan skulle du om och göra!? IDIOTER det finns i trafiken alltså, är ju inte konstigt att det händer olycker.. Anyway, vi hade en bra stämning i bilen hela vägen upp, haha vart lite nervöst när jag skulle köra på färjan bara haha men det löste sig det också. Lite panik även när vi såg en pizzeria i sista sekund haha tjena cheeeefen ;-) hahaha underbart! Tillslut fick vi äntligen se den übernsygga ponnyn, Scheckenhof´s Orkan. Kanske ätit lite för mycket gräs på sistone bara, rund och gó om magen! Var superkul att träffa både Billy, Amanda och hennes fantastiskt treliga föräldrar! Var ju 1år och 1 månad sen sist så det var helt obeskrivligt underbart! Själva träningen för Niklas Jonsson gick superbra! Han verkade som en bra tränare, var väldigt individuell osv så jag tyckte det såg kalas ut. Billy har utvecklats som in i helvete!! Blivit jätte maffig och mer rund i kroppen. Hoppningen är ju fantastisk även den, hoppar med ryggen som aldrig förr. Var så underbart.. Bilresan hem var inte så tung som jag trodde att den skulle bli, för jag såg att Billy trivdes hos Amanda och att Amanda är lycklig med Billy så vi hade en bra stämning i bilresan hem också, stannade till på Mc Donalds och tog en glass sen hem igen. När jag parkerade här hemma var jag såå trött! Hela gårdagen gick åt att köra bil kändes det som.. Men det gick ju bra de också. Tack Issa för att du följde med, du betyder så mycket för mig, kärlek till dig!

En bild på världens finaste ekipage, dom FLÖG över den här oxern.. :'-)


Kommentarer
Postat av: Issa

Dom var så underbart vackra tillsammans! Det var underbart oh se!<3 tack för allt!!!

2008-07-12 @ 15:33:34
Postat av: Klara

Härlig känsla :) och vad fin han blivit! :)

2008-07-12 @ 18:00:27
Postat av: Emelie Persson

Han har ju blitt kanonfiners ju =)

2008-07-12 @ 22:02:29
URL: http://www.emeliepersson.info.se
Postat av: Tessan

Han ser riktigt fin ut, kul att ni åkte o hälsa på fina killen,Han är saknad <3

2008-07-12 @ 23:15:42
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: SIri

Vad roligt att det känns så bra :D!

Han är verkligen helt fantastiskt fin .. :)

2008-07-13 @ 11:16:48
URL: http://www.sirimeds.blogspot.com
Postat av: sofia boström

haha tränar hon för niklas? det visste inte jag, det är ju min gamla tränare sen jag tävlade majsan =)

2008-07-19 @ 23:13:12
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback