Semester

Första semesterdagen idag då, jippie! Var i stallet tidigt imorse och fixade iordning allting. Kollade till Sunnys ben och det såg mycket bättre ut. Imorgon kommer jag nog inte att hinna gå med henne eftersom mamma fyller, det beror på när jag åker ut till stallet iofs.. jaja. Sitter här nu i min sköna lilla stol, laddar hem underbar sommarmusik så som Balsam Boys, Jill Jonsson och dansband i olika slag! Ska försöka bränna ner en CD skiva till Falsterboveckan, bara hoppas att Lindas bil vill ta mp3 skivor.. Jag borde äta lite lunch nu, byta om och ringa Issa för snart sätter vi oss i bilen och kör mot Ekerö och Billy! :-D

Blir nog en rapport senare ikväll, annars söndag morgon! Puss på er så länge, trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback