summer of 69

Idag kan inte jag ligga ute i solen.. *suck* brännde mig så det stod härliga till igår. Kunde knappt sova för jag hade så ont på kroppen i natt, så idag blir det inomhus för min del. Men det är ganska skönt inne också, har läst lite och gjort om hästarnas schema och planerat lite foderstader inför hösten. Även satt ihop ett ordentligt träningsschema för Sunny då hon måste igång nu eftersom hon ska säljas. Så jag har hittat på saker att göra inomhus också  :-)  Åkt en tur till stallet och tagit in stona och gett dom lunch inne, det är så varmt så dom behöver komma in såhär mitt på dan för att vila lite.

Nu mina vänner måste ni ju hålla tummarna för Alexandra också som åker till Dagstorp idag och tävlat nationell dressyr (första nationelle för henne och Garlic). Så fingers crosed nu !! Jag har blivit erbjuden att rida lilla pärlan (Ginger) medans hon är borta också, tack Alex! ska försöka åka dit imorgon och rida henne lite, idag blir det inget :-)

Måste ju berätta liteom igår också ju!! Igår red jag ju ut med Klara :-D Det var supertrevligt, Sunny var överlycklig över att se en häst som såg likadan ut som henne själv hahaha vi red en mysig sväng ute i skogen med massa prat såklart.. Skrittade dock bara eftersom Sunny inte är jätte igång än, men nästa gång ska vi fan ha race ;-) hihi Naevars, men tack Klara, det var superkul!!
 - snygg bild på oss (och Hanna) från studenten ;-) hihi


Nu blir de att äta upp all glass ja tagit på mig nu (blääÄ) för snart kommer bror och tessan :-) tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Klara

Vi måste rida ut oftare juuuu! Minst en gång i veckan :D när stubbåkrarna kommer så blir det race ;) Må bästa kvinna vinna haha! Tack för igår det var jätte trevligt :)

Håller tummarna för Alex och hoppas du får det kul med Ginger :D

2008-07-31 @ 17:11:23
Postat av: madde

vad blir det för foderstater i höst?

2008-08-01 @ 16:52:37
Postat av: alexx

tack gumman.

2008-08-04 @ 11:53:11

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback