min ängel, stanna kvar

Tung dag, nu väntar en tung oroande vecka istället ..
Hämtade min älskade lilla silver älg idag från kliniken i Mälardalen. Prover är tagna, rönkten och undersökningar är gjorda, nu återstår det bara resultat och förhoppningvis possitiva sådana. Jag går runt med en klump i magen, vad gör jag om jag måste lämna dig? Snälla älskade lilla underbara häst låt det vara bra nu, snälla!


Du är min ängel vännen, flyg inte din väg än, lämna mig inte ensam..
Jag är rädd för att bli lämnad ensam kvar..





Det är så fel tidpunkt, mitt liv börjar långsamt att rasa åt fel håll, jag behöver en vändning snarast. Hur mycket ork finns det hos en människa? Jag vill så mycket och jag vill ha dig, förlåt ..
Jag lovade dig så mycket..

Kommentarer
Postat av: jennie

Håller alla tummar jag har för er! <3'

2008-06-10 @ 23:30:18
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag håller verkligen tummarna. Du skall veta Therse att du har gjort allt du kan och förhoppningsvis kommer det att visa sig oxå. Jag hoppas allt går bra för dig och dina fina häst! Jag vet själv hur tungt allt var med Ember. Ovissheten är nästan det värsta. Men sträck på dig och var strak, jag vet att du klarar det!



Stryke Kramar!

2008-06-11 @ 13:55:32
Postat av: Carro

Håller tummarna stenhårt för henne, och er!

2008-06-11 @ 16:37:45
URL: http://resultativ.blogg.se/
Postat av: klara

Nee hon måste bli bra juuu :/ :(

Åh jag vill bara trösta dig :(

2008-06-11 @ 16:50:13
Postat av: Melinda

<3

2008-06-11 @ 21:00:14
Postat av: Siri

Lycka till verkligen!

:( <3

2008-06-12 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback