someday, somehow

Sorry, det blev inget filmande idag heller. Pappa hade inte tid, så jag passade på att rida ut i skogen på sunnybunny tillsammans med carro och alexandra :-) Men det var trevligt det faktiskt, Sunny behövde det om inte annat, hon har blivit så lat och oförsiktig om sina fötter så nu ska hon ut i skogen varannan dag och lyfta lite på fötterna hade jag tänkt. Innan vi red ut i skogen mjukade jag upp henne lite i paddocken, sjukt fin är hon! Kommer åt henne helt annorlunda med dressyrsadeln, så det känns toppen. I skogen åkte dock gramanen på, mycket för att hon har börjat stå på bakbenen och hon är lite för busig fortfarande, så det är faktiskt mest en säkerhetsgrej, jag vet ju hur jag ska använda den och jag lovar, jag förbrukar den inte (för er gramanhatare!) Imorgon blir det en tur till Avantia innan stallet. Ska inhandla nya boots, en ny graman och handskar tänkte jag. Ska kolla på vinröda och ljusgula benlindor också ( för alexx, jag har inte fått dom du skulle fixa än ;-p ) om någon är sugen på att följa med ut till stallet och fota någon dag är det bara att hojta till! :-)

Inget nytt besked om Peia än förresten, går fortfarande ovetande. Igentligen är det väl lika bra det. Älskar henne mest av allt, vill bara hoppa upp på henne och rida iväg, älskade underbara pollehäst! Anyhow.. Ska sluta babbla nu och fortsätta plugga till de där jävla körkortet *suck*


GRATTIS JENNIE TILL KÖRKORTET :-D bäst är du!  <3

Kommentarer
Postat av: j e n n u t h

aaw du är för söt du <3' tack underbaring!



(det är jävligt jobbigt med körkortet när det är som mest, men känslan efteråt är värd varenda sekund :-D)

2008-06-16 @ 21:27:37
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Klara

tjohoo , jag ska med till avantia imorn, men efter jobbet. Jag ska reklamera min nya KL pike för den blev rosa när vi tvättade den :( :O :'(

2008-06-16 @ 21:32:10
Postat av: alexx

jag kan fota, för jag är ju så grym på det vill jag mena ;D

2008-06-16 @ 21:54:52
Postat av: tess

Klara:

oh noo, inte den fina KL pikén :'O hoppas du får TVÅ i ersättning så ger du den andra till mig ;p



Alexx:

aa absolut, kom och fota du! btw, vad hände med mina benlindor!? ;D haha

2008-06-16 @ 22:01:53
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: alexx

btw, graman är bra!

enligt mig iaf ;D

jag tvingas rida med det en gång i veckan på ginger.

Plus nu pessoasele.

2008-06-17 @ 17:31:54
Postat av: Linnea

Jag måste följa med dig, vill se sunny. & jag fotar gärna :D Jag älskar att fota, fast jag har ju ingen bra kamera och då är det inte kul. Men din är bra och då är det skoj att fota! :D

2008-06-19 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback