Losing you is like livin in a world with no air

Jag vill ha ett besked och jag vill ha ett nu! Orkar fan inte vara depp längre!


Jag behöver tänka på någonting annat.. Sitter här och lyssnar på Sirusho - Qele Qele och tänker tillbaka på Studentveckan och underbara SpTu3 :'-) Hur fan ska vardagen se ut utan er i höst? Usch, även fast vi hade våra dagar och idiotiska stunder så saknar jag er och kommer antagligen sakna er ännu mer desto mer tiden går.. Studentveckan med (några av er) var helt oförglömlig och fantastisk. Turerna i Lejlas bil med Qele Qele på högsta ljudnivå, fyllekäk på Mc Donalds, shottarna på Otten.. Minnena är många. Nu blev jag nästan ännu mer depp fast ändå glad på något sett, ni har gett mig så mycket! Jag hoppas verkligen, och då menar jag det, att vi ses någongång igen!
Kärlek till er Samhällsprogramet-Tursim 2005-2008 Kungsgårdsgymnasiet, Norrköping..

         


Jordin Sparks feat Chris Brown - No Air

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like livin in a world with no air
But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe
Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air


Kommentarer
Postat av: sofie

tess hur går det med nya hästen då?

du måste lägga ut bilder och filmer på henne :D

2008-06-14 @ 13:07:14
Postat av: Lovisa

Klart vi ska ses gumman! Känns sjukt konstigt att inte gå till skolan och träffa de man varit med varje dag i 3 år! Sjukt mycket tid ihop!

Åker till Florida i morgon, ringer när ja kommer hem, vi måste ju ha en grillkväll som blir sen, utan flakklädnad som stör ;)

Puss

2008-06-14 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback