älskipälski

Jaha, och så har ännu en dag passerat i mitt liv.. Dagarna bara rinner iväg och här sitter jag med världens jävligaste mensverk hemma hos Tessan tillsammans med henne och Carro, ni är bäst tjejor <3 Ni förgyller min tråkiga vardag hihi Idag har jag varit på jobbet igen, var väldigt lugnt och stillsamt idag, superskönt men ganska segt. Nu är det påsklov! Jag skulle igentligen jobbat på lovet men de ser inte ut att bli någonting med de nu, har tillräckligt mycket att göra iallafall..

Nu är det 95 % klart för  flytt, känns helt jävla underbart! Finns nog ingen som längtar så mycket som ja gör, eller jo kanske Tessan ;-) Naevars, det kändes jättebra idag när vi vart borta och tittade på stället, fick planera lite osv. Jag skulle helst vilja flytta imorgon! hihi men imorgon är det dags för 90cm debuten, på VRF. Kommer inte gå något bra, och det är inte för att vara negativ eller så utan de handlar om att Peia är väldigt matt i kroppen, kände på henne idag. Så hon fick vila, så hoppas jag att hon har lite extra energi till imorgon. Hon brukar ju tända till när hon ser hinder, så håller tummarna för det och att hon lyfter på fötterna! Så håll en extra tumme för oss imorgon runt 13-tiden.


Nu ska jag se på film tillsammans med flickorna och inte sitta framför datorn och blogga för er! thihi, kan berätta att.. nae förresten de kan ja inte.. glöm de ;-p puuusss på er, glöm inte checka in pixbox nån gång ibland! Älskar brorsans baslåda förresten.. ;-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart de kommer gå bra imorn jag ska hålla en tumem iaf och ska be collina hålla en hov också ;) pusss

2008-03-21 @ 00:02:28
Postat av: Melinda

vart ska du flytta hästen ? ska du flytta du också? skojskoj ! isabell och probban ska dom också med ?

2008-03-21 @ 22:37:15
Postat av: Carro

Du förgyller helt klart mina dagar, och debuten gick ju super! :)

2008-03-21 @ 23:24:30
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback