looking for someone like you

Jahopp... Idag när jag skulle rida älsklingsbebis så var hon halt.. jippie.. Fast kan ju vara en liten stäckning eller något med tanke på att det blivit snökaos här hemma och det blivit kallt i backen så kan hon ju ha halkat eller vad som helst.. Så ska inte måla fan på väggen men känns ju lagom kul. Jag börjar undra om det kan ha varit efter den hårda smällen på tävlingen i fredags.. Hon fick ju faktiskt bommarna mellan frambenen.. Men nu står hon med BoT på frambenen och kylgelé på bakbenen. Ska ut om 30min och ta av BoT och känna lite på benen.. suck


övrigt idag då? nae inget.. tråk dag.. tävlingssugen så in i helvete.. vill ha sommar nu.. blähäää!! någon som vill ge bort en liten tävlingshäst till moi? ska väl plugga lite antar ja.. har ju lite att göra.. puss heeej..

Kommentarer
Postat av: sofia

du kan få HS

2008-03-24 @ 21:48:32
URL: http://sofiabostrom.blogg.se
Postat av: alexx

otur att du skulle bli ovän med mig, för där kunde du fått en häst att tävla när jag inte gör det tills tessan kom igång. men jag glömde, hästen är ju inte tillräckligt bra för den stannar ju hela tiden....

2008-03-24 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback