Scheckenhof´s Orkan

Idag är det ju tävling som sagt, ringde till VRF och kollade vart dom låg och dom var suupersega! haha dom var fortfarande på 50cm, suck. Menmen, Peia får vara ute i hagen och det tycker ju hon är kul så de är ju possitivt.


Pratar med Amanda på msn nu, blir så glad! Är så lycklig över att han hamnade hos henne, hon är så jäkla perfekt för honom, lugn inte stressad och åå! Allt känns så bra!! Jag håller varenda lite tumme jag har för dom, det skulle vara så kul om dom lyckades med det som han och jag inte ritkigt hann med! Förhoppningsvis ska jag få hälsa på honom NÄSTA helg dessutom, gaah glädjetårar! "Prinsen mår superduper. Han gör framsteg och framsteg och jag trivs så himla bra ihop med honom. Det är en sådan positiv ridning och man längtar ut varje dag !" Jag ÄR överlycklig! Tack Amanda för att ni köpte honom, hihi! Kameran ska absolut med när jag hälsar på dom :-D


Nä, nu är det tävling! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jennie

Fan vad roligt med Billy, lycka till med Peia idag!

2008-03-21 @ 15:29:57
URL: http://jennuth.blogg.se
Postat av: Anonym

Det kommer film från tävlingen sen va? =D

2008-03-21 @ 15:55:14
Postat av: Anonym

Hej,
jag såg på din photobucket att du sålde ett tre i ett capone träns :) Har du kvar det och isf vad vill du ha för det? Vilken storlek är det? RIKTIGT SNYGGT^^ hör av dig ;) mvh

2008-03-21 @ 17:38:06
Postat av: tess klintestam

Film kommer in på photobuket sen som vanligt :) Ja, jag säljer ett tre-i-ett capone träns, svart med mässingspännen, stl full. 300kr hade jag tänk då det är som nytt. MVH

2008-03-21 @ 17:57:04
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: Sandra

Hur gick det idag tess ? :D

2008-03-21 @ 18:01:18
Postat av: Anonym

hej igen,
jag som skrev ang. tränset :) Tyvärr har jag ponny så det går nog inte såvida man inte kan korta in det till c-d ponnystorlek? ;) mvh

2008-03-21 @ 18:09:17
Postat av: Anonym

Vart köpte du tränset förresten? :) Kul att det gick bra på tävlingen! :D mvh

2008-03-21 @ 19:12:50
Postat av: tess klintestam

Jag hade tränset till min D-ponny val :) Ganska smäcker, så de kan nog gå :)

2008-03-21 @ 19:29:21
URL: http://tesskliintestam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback