BlääÄ

Underbar lördag!
Satt ute i solen hela förmiddagen och hade det helt jävla underbart! Hej och Välkommen solen! Amanda rullade in på gården i sin fina vita lilla bil runt 12, vi åkte till stallet och fixade iordning allt. Peisan fick sig en dusch eftersom det var så varmt, min lilla fjollpolla! Amanda och jag var jätteduktiga idag faktiskt som hjälpte Linus och gänget med att sätta stolp till sommarhagen, det hade vi väl inte riktigt räknat med men det gick fort så de gjorde inget.

Jag har övningskört idag igen. Gick piss piss dåligt, men så kan det vara.. Annars har jag inte gjort så speciellt mycket idag. Förberett mig inför morgondagens fotojobb som kommer bli as jobbigt. Stå och titta på alla ponnyryttare som inte kan rida och flänga runt banan på snabbast tid. Vill fan också rida nu, helvete! Önskar så mycket att jag hade pengar så jag kunde köpa mig en till häst, för jag tappar såå mycket nu när jag inte kan hålla igång.. Typiskt min tur..

Nä.. Lycka till Amanda, de kommer gå helt kalas imorgon! Lovar att hålla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, kul att du ska fotojobba imorgon! Då ses vi :)

2008-05-10 @ 21:35:33
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback