Bus i paddocken

Jag börjar tröttna på onsdagarna nu. Lektionerna är helt onödiga, börja 09.00 och sluta 10.00, känns ju verkligen värt att gå dit. Men jag är duktig och gör det iallafall! Gick direkt ner till stan och solade, helt underbart. Nu börjar det faktiskt synas lite färg också, det är nice. Köpte med mig lite mat hem innan jag körde till stallet.

Mockade och fixade iordning allting innan jag, Tessan och Becka gick ut till paddocken och lekte lite med fyrhjulingen hihi busigt värre men skapligt kul var det! Sedan hjälpte jag till att göra iordning Samantha och Jaspis inför ridning och fotografering (jag fick välja dagens färger mohaha). Jag tyckte det gick bra för båda brudarna idag, tyckte dom skötte sig finfint! Bilderna var ganska bra också faktiskt, vissa vart helt kalasbra! Efter deras ridning gick jag lite med min busa som vanligt, sedan blev vi fotograferade också (A)

    


Sedan jag hem och käkade och lite innan vi begav oss till stallet igen. Provred en 02a, korsning. Trevlig och väldigt välriden. Vi får se vad som händer, ska inte säga för mycket men ni får jättegärna hålla tummarna! :-D 


Kommentarer
Postat av: jennie

klart vi håller tummarna, fy fan vad härlig bild på dig när du kör :D

2008-05-14 @ 22:09:05
URL: http://raiseyourownvoice.blogg.se
Postat av: lisakarolin

oh en till häst kanske? ;P

2008-05-14 @ 22:16:48
Postat av: Klara

Hästen ser ju jätte fin ut :)

2008-05-15 @ 09:45:12
Postat av: Åsa

haha så galet söt du är :D

2008-05-15 @ 22:48:30
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: Carro

Lite sent ute, men klart att tummarna hålls! :)

2008-05-16 @ 11:11:54
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback