Dagarna rinner iväg

Nu är det bara 4 skoldagar kvar, sedan sätts betygen. Det är bara 1½ vecka sedan börjar studenten att rulla igång - NU ÄR DET NÄRA! Det lustiga är att jag har jättemycket att göra fortfarande, så går det när man skjuter upp saker och ting hela tiden, så jag har verkligen bara mig själv att skylla. Nu är iallafall psykologin och religionen avklarad, känns dunderbra!


Idag var jag ute och gick i 5min med min tjockis. Tränade lite horsemanship, bäst att passa på nu när jag inte kan rida henne. Mysiga lilla flickan. Fast jag måste banta henne mycket, mycket mer! Hon kan ha gått ner max 2kg hihi jaja, så kan det gå. Saknar att rida henne som fan. Bölar bara av att tänka på saken att det kan dröja 6 månader innan det är dags.. fan. Men imorgon är det provridning, håll en tumme!

Kört i veckan nu, har gått kalasbra! Min spärr och svackande vecka har släppt nu. Känner mig säker i körningen och det bara rullar på. Jag tror att det är nästa vecka jag ska till Lasses, nollkoll ;-D Har iallafall satt lite datum nu som känns viktiga så det är bara att kämpa på. NU ska det bli körkort!!

Ska söka jobb i helgen också, nu har jag velat så mycket fram och tillbaka så nu måste jag bestämma mig!
Men nu ska jag sluta babbla.. Sov dags! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Klara

Men hallå vadå? :O Ska du provrida en häst imorgon? det har jag missat helt i så fall!! :D Eller menar du att du ska rida lite på Peia och testa? (a) åhh berätta för mig NUUU ;D

2008-05-14 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback