Lycka

Jag är lycklig och glad!
Jag vill ha sommar nu, jag vill jag vill jag vill!! Blir inte att fotojobba imorgon på Skogslotten, blir bara lördag förmiddag och ev. söndag förmiddag, hinner tyvärr inte imorgon. Är först jobba på Laxholmen sen till Harrys - Studentmiddag! Yeaahj ska bli trevligt, eller ja jag hoppas på det iallafall. Ser fram emot helgen! Tessan får ju sin goding på söndag så då blir det väl att fota gärnet på den!

Fått lite beställningar på bilder nu, känns bra. Dåligt med beställningar denna gång, folk brukar vara jätte på att beställa när det är ponnytävlingar vet inte varför dom inte beställer denna gång, bilderna vart ju bra. Menmen, så kan det vara. Några beställningar har jag fått iallafall, behövligt nu till studentveckan. Vill ha mina pengar nu så jag kan beställa Billy bilden hos madick, den är ju så fin! Jaja.

Som sagt, jag är lycklig! Nu ska jag sova..

Kommentarer
Postat av: fia

vilken sida lägger du ut bilderna på? :)

2008-06-04 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback