Studentmiddag

Igår var det studentmiddar på Harrys med klassen. Jag tyckte att det var trevligt, jag hade roligt iallafall. Blev en ganska dyr middag och kanske lite för mycket vin, men det var det värt :-) Åkte hem ganska tidigt då ingen ville gå ut, ganska skönt att komma hem skapligt faktiskt.


Idag mådde jag så illa som man kan må på morgonen, men det var inte pga vinet från gårdagen eller liknande, absolut ingen baksmälla! Nej, jag hade världens jävla piss mensvärk!! Kunde inte gå, stå, äta, dricka, ingenting. Åkte ut till stallet i ett försök om att fixa allting, men det funkade inte. Slutade med att mamma fick fixa precis allting och jag satt på golvet och havlspydde och var så jävla illamående att jag tjöt. Så fick åka hem igen.
Nu har jag sovit i 3 timmar och det känns redan mycket bättre, så det blir stallet om några timmar igen.

Men innan dess - plugg!

Kommentarer
Postat av: alexx

ja du såg inte ut att må allt för bra direkt! :/

2008-05-17 @ 16:49:57
Postat av: Tessan

Stackars Tess!!!

2008-05-17 @ 19:41:44
URL: http://tessanzessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback