and it's sunday again

Japp, söndag igen då. Upp vid 06.30 idag, på med kläderna och vidare till stallet. Hade fodring och utsläpp, ska tillbaka snart då jag har middagsfodring, har faktiskt även kvällsfodringen ikväll. Superkul? Nae. Helgen har ändå gått ganska så fort, den har varit ganska rolig dessutom så klagar inte för en gångs skull. Löshoppning står på schemat idag för hästarnas del, dock får Sunny stå över, hon ömmade lite i ryggen igår så vill inte riskera någonting när hon är till salu. Nu har jag inte tid att skriva mer, måste åka. Men vi hörs, finns ju alltid på mobilen. PUSS på er!


Jag diggar dig ...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem diggar du? ;) mig va. tihih

2008-11-16 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback