En helt vanlig, tråkig, fredag.

Fredag igen, brukar älska fredagar, dock känner jag mig bara allmänt trött idag. Tog stallet på förmiddagen, red igenom surtjärringen, till vardags kallad Sunny, först. Efter x antal minuter galoppinledning kunde jag börja tänka trav och försöka få henne igenom arbetad. Hon är verkligen jobbig nu när hon kommit in i sin unghästtrots, tror att hon är 3år och kan göra precis som hon vill. Sen när hon väl släpper efter är hon så underbar, knäpphäst. Peisan fick vila, hon var så fantastisk igår efter hoppträningen så hon förtjänade vila idag. Fick hänga lite på Mojje också, satte mig dessutom upp på honom och han var coollugn! Superhärlig 2½ åring de där, Tessan kommer ha skitkul med honom, vilket psyke. Jag är nyfiken och se hur han löshoppas på söndag :-) Hästarna är just nu en stor del i mitt liv, de possitiva.

Annars då, förutom hästarna. Träffade Vickan igår, var hur länge som helst sen vi träffades sist så det var kul. Träffade även den bästa, Linnea senare som följde med ut till stallet osv. Idag planeras de "förfest" sedan utgång tillsammans med Linnea och förhoppningsvis Hanna. Underbara flickor, tack för att ni ställer upp <3 Händer inte så mycket i mitt liv i övrigt, gör mig ju osams med "dom" jag tycker om bäst, får inget jobb hur mycket jag än försöker, förlorar mer och mer av mig själv. Så nu börjas de fundera på flytt, flytt ifrån Norrköping. Vi får se, allt som behövs kanske är en helt ny start .. ?

Film Sunny samt Film Peisan (länkar) från gårdagens hoppträning.. Kan nu ju underhålla er med ikväll. PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja Mojje kommer bli en fining häst, sattsar på 3års testet sommål.Tack för att du finns där o stöttar mig och tror på oss :) <3

2008-11-14 @ 18:36:57
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Believe me, mig blir du inte av med i första taget. Jag finns här.

2008-11-17 @ 17:45:22
Postat av: Felicia

va heter låten på "peisas" film ?

2008-11-22 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback