En mysig hemmakväll

Blir en snabb uppdatering idag, hann inte igår. Inte för att det hände speciellt mycket igår, menmen. Tog mig en sovmorgon fram till 10 ungefär innan jag och pappa tog oss en liten biltur runt Vikbolandet. Efter det mötte jag upp Tessan utanför Kings. Fick en übersnygg grå Jacson Softshell jacka av pappa som jag ska ha lite som tävlingsjacka var tanken, kostade enbart 139kr!! Fick även en ny remontnosgrimma, tack papps <3 Hittade ingenting mer som passade, dock behövde jag inte mer heller så.. Efter runtturen på Kings blev det stallet, red lösgörande på Peisan, jobbade henne i galopp över en ganska bred (men låg) oxer för att få igång bakbenen. Hon var riktigt, riktigt fin! Härligt när hon är så underbar att rida. Bitchen fick vila, som typ varje dag numera. Mot kvällen åkte jag och Tessan in till stan och hyrde film "Over her dead body" samt "PS. I love you". Två riktigt bra och mysiga filmer faktiskt. PS I love you var en riktigt 'tessfilm', dock tyckte jag slutet var lite tråkigt, menmen. Gick och la mig vid 12 tiden ungefär. Så, det var gårddagen! Nu sitter jag här, väntar på Tessan att bli klar sedan blir det en sväng till stallet, skogen för Peisans del. Sen får se vi om ja hinner in och titta när Alexx ska löshoppa sina kusar, sen blir det nog bestämd stan ikväll :-) hihi förresten, nån skrev en kommentar om frågestund i bloggen. Va menar du me de? Ni ställer frågor och jag svarar eller? haha aja PUSS sålänge!
Jacson jackan ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

"P.S i love you" är en grymt bra film! Haha frågestund är att man mellan antal dagar/timmar får ställa vilka frågor man vill och sen sammanfattar du det i ett inlägg ;)

2008-11-22 @ 15:42:59
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: alexx

hihi, snygg du!

aa och jag tänker fasiken ha "tjejkväll" nån dag snart. typ äta nått gott och se på lite filmer och bara ha det trevligt typ! jag tycker att det behövs! :D

2008-11-22 @ 18:07:43
Postat av: Åsa

ps i love you är spå jääävla fin, grinar sönder mig till den ^^ och du, skitsnygg i luggen verkligen :D <3

2008-11-22 @ 19:01:53
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback