hemma igen

Hemma igen efter en underbar vecka. Det var varit lite till och från med allt, har bara haft två riktigt bra soldagar, resten av dagarna molnigt och en dag riktigt oväder. Dock har det hela tiden varit över 22 grader och när det var sol var det 30 grader, så varmt har det varit! Trodde jag åkte ifrån alla problem men dom verkade förfölja mig, skapades nya under resan istället. Men jag har haft de såå skönt, träffat underbart folk, ätit god mat, festat tillsammans med underbara personer, bjudit på sig själv, solat, badat ja.. allt! Något jag verkligen kommer sakna är mina nya vänner, pojkarna på Riadh! Skapligt underbara vill jag lova, önska jag kunde packa ner alla i min resväska och ta me dom hem.. Men nää, glad att vara hemma på nått sätt också =) Bjuder på lite bilder, nu är de dags för mig att försöka lösa alla mina problem!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha skönaste killen, Tigana ! AMeeen luna !

2008-11-04 @ 17:13:09
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback