Jag har gjort det !

Eller aa, den rubriken kan ju iofs misstolkas, men skitsamma. Idag mina vänner har jag gjort de som jag länge tjatat om, jag har klippt lugg, tro det eller ej! Fick tyvärr ingen bra bild på de, men nu är det iallafall gjort. Det känns superkonstigt och lite obehagligt, men snyggt blev det. Tror nog att jag är nöjd ändå.. Kommer säkert ta några dagar innan jag vänjer mig, men vafan. Någongång måste vi ändra lite på oss själva också ;-) hihi Var nere på Stadium idag också och köpte mig en ny vinterjacka, vägrar att frysa i vinter! Blidde en Everest dunparkas, tyckte 4000kr var lite mycket för en Peak, denna var nästintill lika snygg för 1030kr! Så tack så mycket mammsen och pappsen för den förtidiga julklappen <3 Slänger in en bild på mig, nyklippt numera med lugg, klänningen jag köpte igår samt jackan :-) Nu ska jag käka lite, sen blir det att hämta upp svampen för att sedan kolla på basket vid 19, måste ut med voffs en snabbis först också, så PUSS på er! 
        

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Du var jätte fin i lugg :D <3

2008-11-20 @ 17:27:39
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte ha en frågestund i bloggen? =)

MVH

2008-11-20 @ 19:25:55
Postat av: Åsa

alltså älskar gina - spec. deras klänningar :D skitfin i luggen ju stumpan :D

2008-11-20 @ 19:48:49
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Carro

En sån jacka har jag med - sjukt skön är den!

2008-11-21 @ 15:14:00
Postat av: Amandaa

Svar ; haha vet du om den är bra ? ;D

2008-11-21 @ 17:27:09
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback