Mina två (fyra) underbara

Vilken dag. Är helt slut i kroppen, blev inte så mycket sömn inatt. Fick mig en ordentligt chock idag också, yes. Rakade nämligen Sunny idag, helt utan problem! Hon var coollugn, bara stod där och åt och brydde sig varken om ljudet eller själva rakningen. Varför chockad? Jo, med tanke på att hästen är extremt kicklig i vanliga fall, till och med när man borstar så är de klart att man får sig en chock. Men snyggve blev hon min lilla dam, pälsklingen! Passade på att rida henne idag också, ännu en chock då hon var fantastisk fin! Imorgon ska jag försöka få ut henne i skogen på en tur, förtjänar hon. Den lilla grå var också fin idag, men de är hon ju jämt typ hihi, snuttan. Red lite lätt bara, var helt död i kroppen, man tappar så sjukt mycket av att bara vara borta en vecka!

Annars då? Mjo, jag har löst ett av mina problem nu, äntligen. Nu återstår bara 10 *suck* känns förjävligt att inte kunna gå och vara glad om dagarna. De tar extremt mycket på krafterna att gå omkring och vara orolig och ledsen hela tiden, jag orkar fan inte de! Tur att jag har mina två (fyra om man räknar me S o P också) bästa vänner som stöttar mig, Terese och Linnea, ingenting utan er ska ni veta. Finns inga som er två som ställer upp så mycket för mig, tack tack tack tack tack <3

Gullehästen efter ridturen (och klippningen), snyyyggve!

Grålle pälsk (också klippt för er som inte ser) sparade såklart ett hjärta på snaffsen.. NOOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback